Şuan buradasınız
Altın Masaj Hakkında
Altın Masa Hakkında
MALTEPE BELEDİYESİ
  • Altın Masaya şahsen, telefon ve internet yoluyla istek/şikayet alınmaktadır. Gelen şikayetler en kısa süre içerisinde çözümlenmektedir. Bu müdürlüğün çalışma esaslarına göre değişmektedir. Örnek; bir yerde bir kaldırım taşı sökülmüş ise , bir bankın otuma yeri kırılmışsa, oyun aleti bozulmuşsa, bir yağmur ızgarası çökmüşse bu şikayetlere günlük müdahale edilmekte, bir sokağın asfaltlanması,bir park yapımı gibi genel taleplere "programa alındı, yapılacak" cevabı verilmektedir.
  • İstek/Şikayet yoğun olan müdürlüklerde Bilgisayar ağı kurularak (Fen İşleri, Zabıta, Temizlik ışleri, Veteriner İşleri, İmar İşleri ve Park-Bahçeler Müdürlügünden) Altın Masa sorumluları oluşturuldu. Altın Masaya gelen istek ve şikayetler bilgisayar üzerinden buradaki altın masa görevlileri aracılığıyla, müdürlüğe gönderiliyor. Böylelikle müdürlük bilgisayar üzerinden kendilerine ait istek/şikayetleri izleyebiliyor.
  • Altın Masaya vatandaşın müracaatıyla alınan istek/şikayetler ilgili müdürlüğe gönderilir. Müdürlük istek/şikayeti kendi içerisinde değerlendirerek cevabını görür ve Altın Masaya gönderir. Altın Masa gönderilen cevap, ilgili vatandaşa ile görüşülüp olumlu olumsuz sonucu alındıktan sonra kapatılır. Böylelikle vatandaş ile belediye birimleri ile arasında köprü oluşturulur ve vatandaşa geri dönülerek istek/şikayetleri ile ilgilenildiği hissi verilir.
  • İnternet sitemizde yayınlanan altınmasa formunu doldururak ya da, altinmasa@maltepe.bel.tr e-mail adresine mail göndererek Altin Masaya elektronik ortamda istek ve şikayet alınmaktadır. Altın Masaya gelen toplam istek/şikayetlerin yaklaşık % 10'u elektronik ortamdan gelmektedir.
  • Vatandaşı memnuniyetsiz göndermemek için, belediyemiz ile ilgili olmayan, vatandaşın kendi şahsi olayları ile ilgili de gerekli yerler ile irtibata geçilerek vatandaşın problemi çözülmeye çalışılmaktadır.